Reklamacje i zwroty
Wszystkie towary dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych, pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Towar może być reklamowany w przypadku jego niezgodności z towarem zawartym w zamówieniu oraz w przypadku wszelkich wad i uszkodzeń towaru, w tym:
- wad fabrycznych,
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
- uszkodzeń powstałych w trakcie użytkowania produktu.
Sklep odpowiada za wady produktu i rozpatruje reklamacje na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem oraz z wypełnionym formularzem reklamacji (przy czym formularz ten nie jest dokumentem koniecznym do rozpatrzenia i uznania reklamacji i ma on charakter jedynie pomocniczy).
Zgodnie z Kodeksem Cywilnym, w przypadku zgłoszenia reklamacji Klient może żądać wymiany tego towaru na nowy i wolny od wad, albo może odstąpić od umowy sprzedaży. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zobowiązuje się do niezwłocznej wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy. Jeśli Sklep nie ma możliwości wymiany wadliwego produktu, Sklep niezwłocznie zwróci Klientowi należność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Dostawa towarów po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji odbywa się kurierem przy czym koszty przesyłki ponosi Sklep.
Wraz z reklamowanym towarem prosimy o dostarczenie dowodu zakupu: paragonu, potwierdzenia sprzedaży lub faktury VAT (przy czym dowód zakupu nie jest dokumentem koniecznym do rozpatrzenia i uznania reklamacji i ma on charakter jedynie pomocniczy).
Reklamowany towar należy odesłać na adres firmy: Trewer sc ul. Romana Popiołka 50, Warszawa 01-496
Zwroty
- Zgodnie z obowiązującą ustawą, Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
- Zwrot jest możliwy, jeśli towar jest zwracany w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania.
- Zwracany towar prosimy odesłać razem z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu: paragonem, potwierdzeniem sprzedaży lub fakturą VAT (przy czym formularz zwrotu i dowód zakupu nie są dokumentami koniecznymi do odstąpienia od umowy i mają one charakter jedynie pomocniczy). Jeśli do zamówienia dołączona była faktura VAT, należy odesłać podpisaną korektę faktury, którą Sklep prześle Klientowi.
- Zwrotu należy dokonać na adres firmy: Trewer sc ul. Romana Popiołka 50, Warszawa 01-496
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje Klientowi zwrot całej wpłaconej przez niego kwoty. Oznacza to, że Sklep zwraca Klientowi kwotę równą cenie towaru . Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep nie zwraca kosztów przesyłki.
150 dniowe prawo zwrotu dla Kuracji
Osoby stosujące Scandinavian Biolabs mogą zauważyć wzrost nowych, silniejszych oraz zdrowszych włosów podczas 150-dniowego okresu kuracji. Jednakże zdajemy sobie sprawę, że niektóre osoby mogą być bardziej odporne na działanie produktu.
Dlatego Scandinavian Biolabs zapewnia, że każdy, kto nie zauważy żadnych rezultatów po 150 dniach stosowania Bio-Pilixin® Hair Growth Routine i Serum na porost rzęs zgodnie z zaleceniami, kwalifikuje się do całkowitego zwrotu zainwestowanych pieniędzy.
Przeczytaj pełne warunki zwrotu na stronie gwarancji:
https://trycholabs.pl/gwarancja/